Korusähkeet ja adressit yritys- ja yhteisöasiakkaille

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Verkkokaupastamme voivat tilata yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat.

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta.
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi- /korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää kauniin adressikokoisen taittokortin, sisälehden teksteilläsi, kuorituksen ja toimituksen.

Miten tilaus maksetaan?

  • Verkkomaksuna: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay sekä VISA, Mastercard, Diners Club, American Express ja JCB).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat

Onko maksaminen verkkokaupassanne turvallista?

  • Kyllä on turvallista. Maksaminen tapahtuu pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä.

Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä? 

Milloin tilaukseni on vastaanottajalla?

  • Arkipäivisin (ma-pe, ei arkipyhinä) ennen klo 15.00 tilatut adressit/korusähkeet postitetaan tilauspäivänä. Muutoin adressit/korusähkeet postitetaan tilausta seuraavana arkipäivänä (ma-pe, ei arkipyhinä). 
  • Postituksen jälkeen jakelu vastaanottajalle tapahtuu Posti Oyj:n toimesta, tilaajan valitseman toimitustavan ja hyväksymän toimitusehdon mukaisesti (kts. Posti Oy:n jakelulupaukset: Toimitusehdot -sivulta tai tilauksen yhteydessä).
  • Tilaus on käsitelty, kun saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressi/korusähke toimitetaan Vastaanottaja-kenttään annettuun osoitteeseen.

Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

  • Täyttäkää vaaditut tilaus- ja asiakastiedot normaalisti. Ilmoittakaa Vastaanottaja-kenttään oma osoitteenne. Voitte halutessanne jättää Värssy- sekä Teksti ja nimet-kentät tyhjiksi.
  • Voitte myös lisätä kassavaiheessa Korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa annettuun Vastaanottaja-kentän osoitteeseen. Emme huomioi asiakkaiden PayPal-tilien osoitteita.

Voinko tilata adressin/korusähkeen myös ulkomaille?

  • Kyllä voit. Adressin/korusähkeen voit tilata Suomen lisäksi kaikkialle maailmaan.

Mitä Värssy- sekä Teksti ja nimet-kenttiin voi kirjoittaa?

  • Ko. kenttiin voi lisätä vain tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.).
  • Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei siirry ostoskoriin.

Mitä Asiakastiedot-kenttiin kirjoitetaan?

  • Asiakkaan eli tilaajan omat tiedot, kuten sähköpostiosoite, johon tilaus- ja toimitusvahvistukset toimitetaan.
  • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite, etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka.

Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

  • Kun olet suorittanut tilauksen sekä maksun onnistuneesti, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. 
  • Kun tilauksenne on käsitelty, saatte myös toimitusvahvistuksen antamaanne sähköpostiosoitteeseen.
  • Varmista, että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein tilatessasi.

Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

  • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt ostoskorista kassalle, täyttänyt vaaditut asiakastiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen sekä painanut Tilaa -painiketta. 
  • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
  • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä

Huomasin tekemässäni adressi-/korusähketilauksessa virheen. / Haluan tehdä muutoksen tekemääni adressi-/korusähketilaukseen.

  • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.

Miten suruadressi tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

TILAAMAAN:


Huom!  Suru.fi ja Onnittelu.fi ovat yhdistyneet, uusi osoite on www.muistaminen.fi

TILAAMAAN:

Back to Top

Suosituimmat haut

suruonnitteluhenkilöasiakkaat